Nog 9 weekjes voor we naar Curacao vertrekken... - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Maud en Anouk - WaarBenJij.nu Nog 9 weekjes voor we naar Curacao vertrekken... - Reisverslag uit Hilvarenbeek, Nederland van Maud en Anouk - WaarBenJij.nu

Nog 9 weekjes voor we naar Curacao vertrekken...

Door: Maudenanouk

Blijf op de hoogte en volg Maud en Anouk

13 Augustus 2017 | Nederland, Hilvarenbeek

Bon Tardi,

Aankomende donderdag hoeven we nog maar negen weken af te tellen voor we naar Curacao gaan. Daar gaan we stage lopen in de kinderopvang.
Op dit moment zitten wij in het derde leerjaar van de opleiding pedagogisch management kinderopvang aan de Fontys Hogeschool in '-Hertogenbosch.

In het derde leerjaar is er een blok van tien stageweken, waarbij er ook gekozen kan worden voor een buitenlandse stage.
Voor ons allebei leek het een uitdaging om naar het buitenland te gaan en al snel waren we het er over eens dat we samen wilden gaan. Na een aantal landen besproken te hebben is de keus gevallen op Curacao.
Vanuit school hebben we de opdracht gekregen een projectplan te maken, waardoor we er voor hebben gekozen om niet op dezelfde opvang stage te willen lopen. De kinderdagverblijven op Curacao zijn maar klein, waardoor er dan weinig mogelijkheden tot ontwikkeling zouden zijn

Via een organisatie op Curacao zijn we in contact gekomen met de stages, het regelen van de huisvesting en alles wat er bij komt kijken. De auto is geregeld en we weten al dat we in een studentenhuis komen met nog drie andere personen.

Inmiddels zijn we bijna klaar om te vertrekken.
We houden jullie op de hoogte en hopen dat jullie de blogs zullen lezen!

Saludá

• 18 Oktober 2017 - 13:23

Jacky Dirks:

Heel veel succes en ook genieten

Maud en Anouk

Wij gaan voor 3 maanden stage lopen op Curacao. Op 19 oktober vertrekken we naar het zonnige eiland. Beide gaan we stage lopen in de kinderopvang. Via deze site houden we jullie op de hoogte van alle gebeurtenissen en bijzonderheden tijdens onze stage en in onze vrije tijd. Ayo!

Actief sinds 13 Aug. 2017